Spokey sp. z o. o.
al. Roździeńskiego 188C
40-203 Katowice
tel. SKLEP INTERNETOWY : 695 956 660; 32 317 20 62 CENTRALA: 32 317 20 00
fax 32 317-20-01
Godziny pracy
od poniedziałku do piątku:
od 8:00 do 16:00
NIP: 731-11-59-686
KRS: 0000142316
Serwis i magazyn
Magazyn, serwis, reklamacje
PANATTONI PARK RUDA ŚLĄSKA III
HALA B
Ul. Rodziny Gurtlerów 100
41-700 Ruda Śląska
Polityka sponsoringu
Nadrzędnym celem działań marketingowych firmy Spokey jest promocja zdrowego stylu życia oraz aktywności fizycznej według zasad fair play. Polityka sponsoringowa podporządkowana jest ogólnej strategii rozwoju firmy i stanowi integralną część jej komunikacji marketingowej. Podstawowym celem sponsoringu realizowanego przez firmę Spokey jest budowanie i wzmacnianie świadomości marki Spokey oraz tworzenie jej pozytywnego wizerunku. Pośrednio sponsoring ma za zadnie również wspierać sprzedaż produktów marki Spokey oraz powiększać jej udział na rynkach docelowych. Nasze działania społeczne opieramy na czterech głównych wartościach:
- pasja
- postawa Fair Play
- nastawienie na cel
- determinacja
Firma Spokey ze względu na swoją charakterystykę, główny nacisk kładzie na sponsorowanie sportu, zarówno amatorskiego jak i zawodowego. Zarazem obszar ten jest poddawany wnikliwej analizie odbioru medialnego i społecznego a od partnerów oczekujemy profesjonalnego podejścia i zaangażowania. W szczególności rozpatrywane będą propozycje eventów o zasięgu ogólnopolskim bądź przyciągające szeroką liczbę obserwatorów i patronat medialny.
Przy wyborze inicjatyw kierujemy się niżej określonymi zasadami:
- eventy/zawody i inne wydarzenia są zgodne z głoszonymi przez firmę Spokey w/w wartościami,
- organizator gwarantuje wyłączność branżową w wypadku obecności innych sponsorów,
- organizator zapewnia widoczność marki Spokey podczas organizowanego eventu/zawodów lub innego wydarzenia sportowego,
- przesłana oferta adresowana jest do odbiorców rynku docelowego marki Spokey,
- organizator gwarantuje, że posiada wiedzę i doświadczenie zapewniające profesjonalne przygotowanie eventu/zawodów lub innego wydarzenia sportowego,
- przesłana oferta zawiera profesjonalnie przygotowaną, pisemną, propozycję współpracy.